15 Ekim 2013 Salı

Her şeyden önce banaGalaxy W bu yeni doğan toplumun tüm üye teşekkür etmek istiyorum ! Siz olmadan zaten bu serbest anlamı yok olurdu .

Öncelikle kredisi:

Bana Android yapılar yapmak ve nasıl güncelleyici - komut dosyası şey işleri bana öğretiyor bu yolculuğa ve beni gerçekten bana bu serbest yardımcı bazı şeyler test etmek için izin verdiği için bana yol gösterici yardım için Arco68 . Ayrıca onun özel Ancora çekirdek için : P
Bana Android başlamak yardım ve bana yardım ilk ipuçları vermek için knzo daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız ve daha fazlasını yapın. P : Ayrıca onun build.prop tweaks için hangi oldukça kullanışlı
toplum arkasında ve nasılmotivasyon biri olduğu için qzem bize RZR Kurtarma hem de benim bilgisayar bir sürtük ediliyordu Arco en çekirdek almak var .
dsixda onun müthiş mutfak için hangi ben bu ROM pişmiş .
onun funtastic V6 Supercharger komut dosyası için zeppelinrox

Şimdi bu ROM ne var?

Bu Samsung Stok 2.3.6 ROM ( son AB ROM) dayanır ama daha iyi performans için modded edilmiştir .

- Deodexed
- zipaligned
- Köklü
- Busybox'd
- Görev katil tweaks vardır
- / Data / app işlevselliği
- Arco68 tarafından özelleştirilmiş bir çekirdek
- Android 4.0 ( ICS ) den Roboto Yazı

** SO KÜÇÜK ( xD ) VE ( mümkün olabilir) EN KARARLI SERBEST HENÜZ ** DEĞİL

( Ben gerçekten seviyorum çünkü . . LauncherHub topları berbat . )TouchWiz kullanıcı arayüzü kalan tek şeyLauncher ve Social Hub olan ayrı Telefon , İletişim ve Mesajlaşma gibiçerçeveye bağlı şeyler .

Şu andatalimatta ( V3 serbest zaman ) Ben de telefon çok daha eğlenceli kullanımı yapmak gerekir zeppelinrox tarafından V6 Supercharger entegre talimatları bırakacağım : P

ROM bir OC Sürüm Ben sabit olmasına dikkat edin en kısa zamanda , önümüzdeki birkaç gün aswell geliyor .

Fazla uzatmadan burada link :

Rom : http://www.mediafire.com/?xnw2raw1daeeny4
OC ROM : http://www.mediafire.com/?rbq3s215iwce39h
Ekstralar Paketi : http://www.mediafire.com/?0ojof3ioue9wc65

Yanıp sönen için talimatlar :

( 1 ) kurtarma içine telefonunuzu yeniden başlatın ;
( 2 ) Mevcut ROM bir yedeğini alın ;
( 3 ) veri / cache silin
( 4 ) Biçim / sistem /
( 5 ) ZIP Flaş
( 6 ) keyfini çıkarın.

V6 Supercharger için talimatlar

( 1 ) Bu dosyayı indirin ve hafıza kartı bir yere koymak
( 2 )Pazar gidin ve " Senaryo Yöneticisi" indir
( 3 ) Açık Script Yöneticisi ve Yapılandırma gidin ve " Kök olarak göz at " seçin
( 4 ) komut dosyası olduğu göz atın ve seçin
( 5 ) sadece KÖK sembolü seçin ve sonra RUN
( 6 ) İlk seçeneği 2 seçin ve ( bir şans almak gibi hissediyorum , seçenek MEGA RAM 2 seçin ) seçeneği 6 seçin tekrar sordum ve ne zaman V6 kuracaktır .
( 7 ) telefonun hafızasında / veri / için göz yükleme ile tamamladıktan sonra , bir dosya 99SuperCharger.sh olacak denir
( 8 ) Bu tercih, açılışta çalıştırmak seçin
( 9 ) yeniden başlatın ve yapılmalıdır , tadını çıkarın.

SuperCharger güncellemeler BURAYA kontrol için

AnTuTu Puan w / o V6 Supercharger : 3750
AnTuTu Puan w / V6 Supercharger (opsiyon 6 ) : 38xx
AnTuTu Puan w / OC ve Supercharger (opsiyon 6 ) : 40xx

( Eğer V1 ya da V2 güncelleştirmek istiyorsanız , ben senin uygulamaları yedekleme ve silin tam yapmak için tavsiye )

0 yorum:

Yorum Gönder